Jak każdy wie w świecie Naruto istnieje dziewięć ogoniastych bestii. W większości zapieczętowanych w ludziach. Osoba posiadająca demona może przejść specjalne treningi na kontrolowanie ogona bestii.
Osoby które posiadają demona nie dostają chakry za ogony do całkowitej puli tylko w momencie kiedy uaktywnią ogony dostają dodatkową chakre, np. jako genin mamy 220 chakry to nadal mamy tyle ale jeśli uaktywnimy 1 ogon Sanbiego to dostajemy 150 chakry do posiadanej przed aktywowaniem.
Shukaku 1 Ogoniasty
1 ogon-max -daje 500 chakry i kontrole nad piaskiem umożliwia dodatkowe jutsu z klanu piasku(all) i jutsu fuuton do rangi B(all)
Nekomata 2 Ogoniasty
1 ogon-300 chakry i zianie ogniem na nie dużą odległość 2 ogon-300 chakry i kontrola nad pokonanymi duszami o maksymalnej randze posiadacza demona(max3)
Sanbi 3 Ogoniasty
1 ogon-150 chakry i jutsu suiton do rangi C 2 ogon-250 chakry i jutsu suiton do rangi B 3 ogon-300 chakry i jutsu suiton do rangi A
Soku 4 Ogoniasty
1 ogon-Gdy się pojawia obok przeciwnika zabiera my 20 pkt. chakry 2 ogon-100 chakryGdy się pojawia obok przeciwnika zabiera mu 50 pkt. chakry 3 ogon-200 chakry Gdy się pojawia obok przeciwnika zabiera mu 100 pkt.chakry 4 ogon-350 chakry Gdy się pojawia obok przeciwnika zabiera mu 150 pkt.chakry oraz trujący dotyk
Hoko 5 Ogoniasty
1 ogon-100 chakry i jutsu katon do rangi C 2 ogon-150 chakry i jutsu katon , suiton i fuuton do rangi B 3 ogon-200 chakry i jutsu katon , suiton , raiton i fuuton do rangi A 4 ogon-250 chakry i jutsu katon , suiton , raiton , fuuton i doton do rangi A 5 ogon-300 chakry i jutsu katon , suiton , raiton , fuuton i doton do rangi A oraz genjutsu rangi B gdy połączy ogony może spowodować trzęsienie ziemi (1000 chakry)
Raiju 6 Ogoniasty
1 ogon-Nosiciel może używać jutsu raiton do rangi c(oprócz tych z sharinganem) 2 ogon-100 chakry Nosiciel może używać jutsu raiton do rangi b(oprócz tych z sharinganem), 3 ogon-150 chakry Nosiciel może używać jutsu raiton do rangi b(oprócz tych z sharinganem) 4 ogon-200 chakry Nosiciel może używać jutsu raiton do rangi a(oprócz tych z sharinganem) 5ogon-300 chakry Nosiciel może używać jutsu raiton do rangi a(oprócz tych z sharinganem) 6 ogon-400 chakry Nosiciel może używać jutsu raiton do rangi s(oprócz tych z sharinganem), oraz możliwość przemieniania się w kule elektryczną.
Kaku 7 Ogoniasty
1 ogon-jutsu daton do rangi C korzystanie z hange zabiera mnie chakry (10%) 2 ogon-100 chakry i jutsu daton rangi B korzystanie z hange zabiera mnie chakry (20%) 3 ogon-200 chakry i jutsu daton rangi A korzystanie z hange zabiera mnie chakry (30%) 4 ogon-300 chakry i jutsu daton rangi S korzystanie z hange zabiera mnie chakry (50%) 5 ogon-350 chakry i szybkość korzystanie z hange zabiera mnie chakry (60%) 6 ogon-400 chakry i korzystanie z hange zabiera mnie chakry (75%) 7 ogon-500 chakry i korzystanie z hange zabiera mnie chakry (100%)
Hachibi 8 Ogoniasty
1 ogon-100 chakry i jutsu raiton rangi C 2 ogon-150 chakry i jutsu raiton rangi B oraz miecz tsurugi 3 ogon-200 chakry i jutsu raiton rangi A 4 ogon-250 chakry i jutsu raiton rangi S 5 ogon-300 chakry i sila wzrasta 2 razy 6 ogon-350 chakry i możliwość korzystania z Kyuubi Chakra Blast 7 ogon-400 chakry i szybkość wzrasta 2 razy 8 ogon-500 chakry i jutsu katon rangi S
Kyuubi 9 Ogoniasty
1 ogon-50 chakry i większa siła 2 ogon-100 chakry i większa wytrzymałość 3 ogon-150 chakry nasza chakra robi się czerwona i może parzyć przeciwnika 4 ogon-200 chakry przemieniamy się w formę małego kiubiego możemy używać Kyuubi Chakra Blast 5 ogon-250 chakry i odporność na jutsu katon do rangi A możemy kontrolować nasza chakre w dowolny sposób jak Naruto ręka 6 ogon-300 chakry i odporność na jutsu fuuton do rangi A 7 ogon-350 chakry i odporność na jutsu raiton do rangi A 8 ogon-400 chakry i jutsu katon (all) 9 ogon-nieskończona chakra
Tylko dla Rikudou Sannina !!! Juubi 10 Ogoniasty
1 ogon-Nieskończona Chakra i wszystkie jutsu Klanu Sunago + Możliwość używania Kyuubi Chakra Blast 2 ogon-WSZYSTKIE JUTSU SUITON DO RANGI S 3 ogon-WSZYSTKIE JUTSU FUUTON DO RANGI S 4 ogon-WSZYSTKIE JUTSU DOTON DO RANGI S 5 ogon-PRZYZYWANIE ZMARŁYCH NINJA I KONTROLOWANIE ICH CIAŁ 6 ogon-NIESAMOWITA SZYBKOŚĆ I WSZYSTKIE TECHNIKI GENJUTSU 7 ogon-WSZYSTKIE UMIEJĘTNOŚĆI JAK PKC, ZWW ITP ITD 8 ogon-WSZYSTKIE JUTSU KATON DO RANGI S 9 ogon-WSZYSTKIE JUTSU RAITON DO RANGI S(oprócz tych z sharinganem) 10 ogon-OPANOWANIE WSZYSTKICH NINJUTSU I TAIJUTSU .
Zasady walki pomiędzy Junchiriki a Akatsuki -Do każdego demona przypisana jest odpowiednia para w Akatsuki i tylko ona może go zabrać jego posiadaczowi -Jeśli członek Akatsuki wyzwie na pojedynek posiadacza Biju ten nie ma prawa odmówić walki gdyż straci demona WALKOWEREM -Do walki mogą się wtrącić : *Pomoc dla członka Akatsuki-Jego partner (patrz organizacja Akatsuki=Info) *Pomoc dla Jinchuriki-3 Członkowie z jego wioski (lub jeśli wynajmie jakiegoś Ninje Wyrzutka) Wystarczy napisać "zapisuje się"
|