Yondaimes.pun.pl  Najlepszy PBF w Sieci!!

Wszystkie rzeczy zawarte na tym forum są objęte prawami autorskimi!!!!


#1 2009-10-06 19:16:17

Minato

http://img524.imageshack.us/img524/8466/minatof.gif

9534781
Skąd: Ony
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 64
Punktów :   
CH: 3000
Organizacja: ----
Nindo: +200 Userów
WWW

Zoologiczny


Opis umiejętności zwierząt:
Świetny wzrok: Ta umiejętność pozwala naszemu pupilowi na obserwowanie co się dzieje przed nim w odległości do 2 kilometrów
Świetny węch: Pozwala na wyczucie przeciwnika który znajduje się od zwierzaka nawet do kilometra co bardzo ułatwia nam obronę/atak z zaskoczenia
Zwinność: Dzięki niej nasz zwierzak jest w stanie z większym powodzeniem unikać ataków i bardzo szybko atakować przeciwnika
Trucizna: Jak sama nazwa wskazuje trucizna wyniszcza pomalu organizm jej wlasniwosci sa takie same jak w klanie Ayatsuriningyo dla ludzi o randze Jounina
Szybkość: Zwierze porusza się tak ze dla zwykłego oka jest niedostrzegalne są jednak wyjątki ze nawet zwykły shinobi nie posiadający doijutsu może zobaczyć jego ruchy (wszystko zależy od sędziego)
Ostre Kły i Pazury: Sprawiają ze jeśli przeciwnik wpadnie w łapy takiego zwierzaka spowoduje dodatkowe obrażenie gdyż przeciwnik będzie dość mocno krwawił
Latanie: Umiejętność pozwalająca na poruszanie się w powietrzu co sprawia ze możemy uniknąć wielu ataków wroga bez mniejszego zadrapania
Duża Wielkość: Zwierze jest kilka krotnie większe od shinobi co sprawia ze jedno celne uderzenie może zabić (wielkość porównywalna do Mandy czy Gamabunty)
Odnawianie Chakry: Zwierzak czeka w bezruchu jedna kolejkę po czym odnawia mu się chakra do maksimum 


Sokół
http://i26.tinypic.com/212cwoy.jpg

Sokół-Charakteryzują się silną budową ciała. Mają mocny, krótki, zakończony hakiem dziób. Na bocznych krawędziach górnej części dzioba umieszczony jest wyrostek - tzw. "sokoli ząb", a na dolnej części - odpowiadające mu wgłębienie. "Sokoli ząb" pozwala im uśmiercać ofiary poprzez chwyt za kark i zgniatanie kręgów szyjnych. Wąskie i długie skrzydła umożliwiają im zręczny i szybki lot.Odżywiają się głównie kręgowcami lądowymi i owadami, zazwyczaj chwytanymi.Gniazdują zazwyczaj w starych gniazdach innych ptaków, lub w szczelinach skał. Wyprowadzają jeden lęg w roku, składając od 2 do 6 jaj.

~~~~~Ranga: Genin~~~~~
~~~~~Cena: 1000~~~~~
~~~~~Chakra: 80~~~~~
~~~~~Żywioł: Fuuton~~~~~
~~~~~Umiejętności: Świetny wzrok~~~~~
~~~~~Dostępne Jutsu~~~~~ 
- Daitoppa [ 30 ]
Opis: Szybko machając skrzydłami Sokół wytwarza małe tornado pozwalając właścicielowi na ucieczkę

*****************************************************************

Husky
http://i29.tinypic.com/200va50.jpg

Opis : Rasa ta jest rasa pierwotną, pochodzącą z rejonu Kołymy w północnej Syberii. Hodowana tam przez pionierów w hodowli psów zaprzęgowych - Czukczów oraz Kamczadalów, Koriaków i Jukagirów. Około pół miliona lat temu wiele paleoazjatyckich, prymitywnych plemion zamieszkiwało te tereny, gdy były one cieplejszym i bardziej przyjaznym terenem łowieckim. Ludzie zdobywali tam pożywienie polując, w czym pomagały im psy myśliwskie. Każda grupa stworzyła własny typ psa w zależności od wymagań łowieckich, ukształtowania terenu, występujących temperatur czy grubości pokrywy śnieżnej.

~~~~~ Ranga: Chunin ~~~~~
~~~~~ Cena: 3000 ~~~~~
~~~~~ Chakra: 180 ~~~~~
~~~~~ Żywioł: Hyouton ~~~~~
~~~~~ Umiejętności: Świetny węch ~~~~~
~~~~~ Dostępne Jutsu  ~~~~~
- Tsubame Fubuki [ 15 x 5 ]
Opis: Husky wypuszcza z buzi lodowe pociski które same latają za celem aż do skutku lub gdy zostaną zniszczone .
- Sensatsu Suishou [ 30 x 10 ]
Opis: Husky wypluwa z pyska serie 10 senbonów w wybrany cel .
- Hyourou no Jutsu [ 120 ]
Opis: Husky uderza łapą w ziemie powodując że pod wybranym przeciwnikiem z ziemi wyrasta lód , który natychmiastowo zamraża wroga jeśli tylko go dotknie .

*****************************************************************

Kobra
http://i27.tinypic.com/29eooe8.jpg

Opis : grupa jadowitych węży zaliczanych do kilku rodzajów (Naja, Ophiophagus, Hemachatus, Boulengerina) rodziny zdradnicowatych. Zamieszkują tropikalne i pustynne tereny Azji i Afryki. Ich jad jest niebezpieczny dla człowieka.

~~~~~ Ranga: Chunin~~~~~
~~~~~ Cena: 2.700~~~~~
~~~~~ Chakra: 180~~~~~
~~~~~ Żywioł: Doton~~~~~
~~~~~ Umiejętności: Zwinność , Trucizna~~~~~
~~~~~ Dostępne Jutsu ~~~~~
- Shinjuu Zanshu no Jutsu [ 25 ]
Opis: Wąż chowa się pod ziemią mogąc w każdej chwili niespodziewanie wyskoczyć.
- Dochuu Eigyo [ 40]
Opis: Techniki można użyć po jutsu Shinjuu Zanshu no Jutsu umożliwia przemieszczanie się pod ziemia
- Douka • Iwa Fubuki [ 10x1 ]
Opis: Kobra może sterować dowolnie niezbyt dużymi kamieniami. Max . 5 kamieni na raz !

*****************************************************************

Puma
http://i31.tinypic.com/idy4y0.jpg

Opis : Duży kot o stosunkowo małej głowie, smukłym i gibkim tułowiu. Przednie łapy mają po pięć, zaś tylne po cztery palce. Futro krótkie, miękkie, jednolicie żółtobrunatne (choć w zależności od biotopu spotyka się osobniki ubarwione od szarosrebrnych po czarne). Samce większe od samic, lecz większe zróżnicowanie spotyka się między podgatunkami. Młode pokryte są cętkami, a na ogonie mają czarne pierścienie.

~~~~~Ranga: Jounin~~~~~
~~~~~Cena: 3.000~~~~~
~~~~~Chakra: 200~~~~~
~~~~~Żywioł: Katon~~~~~
~~~~~Umiejętności: Szybkość~~~~~
~~~~~Dostępne Jutsu~~~~~
- Endan [ 20 ]
Opis: Puma wypuszcza z pyska szybko lecącą kule ognia .
- Goukakyuu no Jutsu [ 45 ]
Opis: Kot wypuszcza z ust sporą kulę ognia . Bardzo łatwo uciec przed tą techniką jednak gdy już ogień sięgnie celu spowodowane obrażenia są ogromne .
- Housenka no Jutsu [ 20 x 1]
Opis: Puma wypuszcza z ust ogniste kulę . Obrażenia takiej kuli są podobne jak w przypadku Endna , jednak te ogniste pociski lecą szybciej oraz można wystrzelić ich wiele w krótkich odstępach czasu.

*****************************************************************

Gepard
[imgl]http://i28.tinypic.com/2ymyg5g.jpg[/imgl]
Opis : ssak z rodziny kotowatych rzędu drapieżnych.Nazwa rodzajowa, Acinonyx, oznacza po grecku "nieruchomy pazur" (gepardy jako jedyne koty nie mogą chować pazurów), a nazwa gatunkowa, jubatus, oznacza po łacinie "grzywiasty", z powodu grzywy, która zdarza się u niektórych młodych gepardów

~~~~~Ranga: Jounin~~~~~
~~~~~Cena: 5000~~~~~
~~~~~Chakra: 250~~~~~
~~~~~Żywioł: Fuuton~~~~~
~~~~~Umiejętności: Świetny węch , Szybkość~~~~~
~~~~~Dostępne Jutsu~~~~~
- Renkuudan [ 20 ]
Opis: Gepard wypuszcza z pyska kulę powietrza mogącą odrzucić i przewalić przeciwnika .
- Kazekaeshi [ 70 ]
Opis: Dzięki machnięciu łapą nasz zwierzak wytwarza dosyć duże tornado mogące dotkliwie zranić przeciwnika.
- Atsugai [ 200 ]
Opis: Gepard wypuszcza z pyska masę sprężonego powietrza mogącego rozkruszyć na kawałki skałę czy rozerwać człowieka. Minusem tej techniki jest to że działa ona tylko na naprawdę bliski dystans.

*****************************************************************

Tygrys
http://i29.tinypic.com/295alps.jpg

Opis : duży, drapieżny ssak łożyskowy z rodziny kotowatych, największy z żyjących współcześnie czterech wielkich, ryczących kotów z rodzaju Panthera, jeden z największych drapieżników lądowych - wielkością ustępuje jedynie niektórym niedźwiedziom. Dorosłe samce osiągają ponad 300 kg masy ciała przy ponad 3 m całkowitej długości. Doskonale skacze, bardzo dobrze pływa, poluje zwykle samotnie. Dawniej liczny w całej Azji, zawsze budzący grozę, stał się obiektem polowań dla sportu, pieniędzy lub w odwecie - z powodu zagrożenia, jakie stanowi dla ludzi i zwierząt hodowlanych.[2] Wytępiony w wielu regionach, zagrożony wyginięciem, został objęty programami ochrony. Największa dzika populacja żyje w Indiach. W niektórych regionach Indii tygrysy są uważane za zwierzęta święte.

~~~~~Ranga: Jounin~~~~~
~~~~~Cena: 8.000~~~~~
~~~~~Chakra: 460~~~~~
~~~~~Żywioł: Suiton~~~~~
~~~~~Umiejętności: Zwinność , Szybkość~~~~~
~~~~~Dostępne Jutsu~~~~~
- Teppoudama [ 30 ]
Opis: Kot wypuszcza z pyska sporą kulę wody lecącą z dużą prędkością.
- Mizu Kamikiri [ 180 ]
Opis: Dzięki uderzeniu łapą w ziemie Tygrys stwarza strumień wody którym może dowolnie sterować na lądzie , w powietrzu nie można nim manewrować . Dzięki szybkości i ukształtowaniu strumienia jest on w stanie przepołowić na pół wszystko co mu stanie na drodze.
- Suishouha [ 150 ]
Opis: Tygrys wypuszcza z paszczy duże wodne tornado mogące pochłonąć i utopić nie jednego wroga.
- Baku Suishouha [ 400 ]
Opis: Z paszczy Tygrysa wydobywają się ogromne masy wody zalewające wszystko w koło , totalna zmiana krajobrazu.

*****************************************************************

Gryf
http://i26.tinypic.com/10drsj9.jpg

Opis: Gryf to stworzenie o tułowiu i ogonie lwa oraz głowie i skrzydłach orła.  Jego pazury są piekielnie ostre a dzięki skrzydłom może latać.

~~~~~Ranga: Sanin~~~~~
~~~~~Cena: 35.000~~~~~
~~~~~Chakra: 600~~~~~
~~~~~Ilość: 10~~~~~
~~~~~Żywioł: Fuuton~~~~~
~~~~~Umiejętności: Szybkość , Świetny wzrok , Latanie~~~~~
~~~~~Dostępne Jutsu~~~~~
- Reppushou [ 250 ]
Opis: Przy pomocy skrzydeł gryf tworzy strumień powietrza który natychmiastowo pojawia się przy przeciwniku przebijając go na wylot. Jest to technika trudna do obrony gdyż strumień jest nie do zauważenia przez normalnych ludzi i ma duży zasięg.
- Kazekiri [ 80x1 ]
Opis: Przy machnięciu skrzydłem Gryf tworzy powietrzne pociski (podobne do Chidori Senbon) mogące przebić wroga na wylot . Takim pociskiem można dowolnie sterować .
- Daitoppa [ 30 ]
Opis: Machając skrzydłami Gryf tworzy małe tornado pozwalające jego właścicielowi się schować .

*****************************************************************

Tygrys Szablozębny
http://i30.tinypic.com/zx1g1x.jpg

Opis : nazwa nadana z powodu olbrzymich kłów jest wymarłym rodzajem machajrodontów, które, jak się przyjmuje, żyły około 3 mln do 10.000 lat temu w Ameryce Północnej i Południowej. Najbardziej z nimi spokrewnione są machajrody. Gatunki smilodonów są znane także jako "koty szablastozębne" lub "tygrysy szablastozębne".

~~~~~ Ranga: Sanin~~~~~
~~~~~ Cena: 40.000~~~~~
~~~~~ Chakra: 700~~~~~
~~~~~Ilość: 8~~~~~
~~~~~ Żywioł: Hyouton~~~~~
~~~~~ Umiejętności: Zwinność , Szybkość , Świetny Węch~~~~~
~~~~~ Dostępne Jutsu~~~~~
- Sensatsu Suishou [ 30 x 10 ]
Opis: Zwierzak wystrzeliwuje w wyznaczonym kierunku senbony z lodu.
- Rouga Nadare no Jutsu [ 330 x 10 ]
Opis: Tygrys tworzy śnieżne wilki z lodu które wściekle atakują wyznaczonego przeciwnika. By przeżyć takie starcie potrzebne jest szybkie użycie techniki Katon.
- Hyourou no Jutsu [ 120 ]
Opis: Uderzając łapą w ziemie Tygrys sprawia że pod przeciwnikiem pojawia się lód który natychmiastowo zamraża wszystko z czym będzie miał kontakt.

*****************************************************************

Warg
http://i32.tinypic.com/fuu9gh.jpg

Opis:istota fantastyczna przypominająca wilka, lecz większa, bardziej drapieżna i inteligentniejsza, a czasem obdarzona świadomością.

~~~~~Ranga: Sanin~~~~~
~~~~~Cena: 60.000~~~~~
~~~~~Chakra: 1000~~~~~
~~~~~Ilość: 5~~~~~
~~~~~Żywioł: GenJutsu~~~~~
~~~~~Umiejętności: Zwinność , Szybkość , Ostre Kły i Pazury , Świetny Węch~~~~~
~~~~~Dostępne Jutsu~~~~~
- Bunshin no Jutsu [ 150 ]
Opis: Warga tworzy klony swojej osoby (10) klony nie maja "powłoki materialnej" co za tym idzie nie mogą atakować wroga (technika skuteczna do zaskoczenia przeciwnika)
- Wataha [ 250 ]
Opis: Stworzenie wyje przywołując do siebie pięć wilków wilki maja już postać mogą atakować wrogów nie posiadają żadnych jutsu ale za to maja świetny węch
- Kokuangyou no Jutsu [ 300 ]
Opis: Dla przeciwnika zapada absolutna ciemność. Nie widzi niczego przed sobą. Nie jest też w stanie skutecznie blokować ataków. Możliwe jest w tej sytuacji opieranie się na innych niż wzrok zmysłach, chyba że rozproszy się technikę (Kai).Jutsu działa na zmysł słuchu
- Wściekły Ryk [ 400]
Opis: Jutsu przypomina Shikumi no Jutsu lecz jest trochę mocniejsze. Warg wyjąc wprowadza przeciwnika w stan wielkiego przerażenia co paraliżuje go na 4 tury. Jutsu działa na zmysł słuchu co bardzo utrudnia ucieczkę przed tym Genjutsu

*****************************************************************

Mantykora
http://i30.tinypic.com/28ul08z.jpg

Opis : Mantykora to mityczne stworzenie z ciałem lwa , ogonem skorpiona i skrzydłami smoka. Ten stwór potrafi latać a ogon jest pełen trucizny która zabija w kilka sekund.

~~~~~Ranga: Sanin~~~~~
~~~~~Cena: 50.000~~~~~
~~~~~Chakra: 900~~~~~
~~~~~Ilość: 3~~~~~
~~~~~Żywioł: Katon~~~~~
~~~~~Umiejętności: Zwinność , Szybkość , Latanie , Duża Wielkość , Ostre Kły i Pazury , Odnawianie Chakry~~~~~
~~~~~Dostępne Jutsu~~~~~
- Dai Endan [ 30 ]
Opis: Ognista kula lecąca z duża prędkością od której zajmuje się wszystko z czym się zetknie . Mantykora wypuszcza ją z pyska .
- Ryuuka no Jutsu [ 50 ]
Opis: Z pyska Mantykory wylatuje szybko lecący strumień ognia przypominający chińskiego smoka . Obrażenia zadane przez ten atak są dotkliwe jednak nie mogą bezpośrednio zabić.
- Gouryuuka no Jutsu [ 160 ]
Opis: Mantykora wypuszcza z pyska ogromną masę ognia która przybiera kształt ognistego smoka . Można nim dowolnie sterować , porusza się szybko i mało co może mu się oprzeć .
- Hibashiri [ 340 ]
Opis: Uderzając łapą w ziemie Mantykora sprawia że wokoło przeciwników pojawia się krąg ognia którego nie da rady przeskoczyć czy zniszczyć . Przy drugim uderzeniu łapy o ziemie krąg błyskawicznie się zwęża popieląc wszystko co znajdowało się wewnątrz niego po czym znika pozostawiając na ziemi garstkę popiołu po przeciwnikach .

*****************************************************************

Quetzalcoatl
http://i26.tinypic.com/beveio.jpg

Opis : jeden z najważniejszych bogów plemion Mezoameryki; Pierzasty Wąż, wąż o piórach ptaka kwezala (nah. ketsal lub quetzal).

~~~~~Ranga: Sanin~~~~~
~~~~~Cena: 90.000~~~~~
~~~~~Chakra: 1500~~~~~
~~~~~Ilość: 2~~~~~
~~~~~Żywioł: Doton , Fuuton~~~~~
~~~~~Umiejętności: Zwinność , Szybkość , Latanie , Duża Wielkość , Trucizna , Świetny Wzrok~~~~~
~~~~~Dostępne Jutsu~~~~~
- Shinjuu Zanshu no Jutsu [ 40 ]
Opis: Wąż chowa się pod ziemią mogąc w każdej chwili niespodziewanie wyskoczyć.
- Dochuu Eigyo [ 50]
Opis: Techniki można użyć po jutsu Shinjuu Zanshu no Jutsu umożliwia przemieszczanie się pod ziemia
- Domu [ 200]
Opis: Wąż staje się brązowy co zwiększa jego wytrzymałość lecz zmniejsza szybkość technika działa 3 tury 
- Douka • Sabaku Kyuu [ 300 ]
Opis: Technika polega na zmienieniu struktury ciała zwierzaka w piasek. Kiedy przeciwnik atakuje zwierzaka, ten momentalnie zmienia się w piasek. Technika trwa przez trzy tury, w czasie, kiedy zwierzak jest w postaci piasku, każda technika Suiton jest w stanie mocno zranić naszego zwierzaka. Poskładanie się zwierzaka do kupy w piasek trwa jeden post od rozwalenia zwierzaka i zmienienia jego w piasek.
- Tatsu no Ooshigoto [ 400 ]
Opis: Nasz zwierzak kumuluje w skrzydłach chakrę, po czym wzbija się w powietrze. Kiedy doleci na miejsce, zaczyna szybko trzepotać skrzydłami, wywołując huragan. Huragan jest tak silny, że jest w stanie pociąć drzewa na kłody. obrywając je wcześniej z liści i gałęzi.

*****************************************************************

Hydra
http://i32.tinypic.com/1z4adyp.jpg

Opis: Posiada osiem głów osadzonych na długich jak u żyrafy szyjach , tułów psa , ogon węża i skrzydła smoka. Zapach wydzielany przez Hydrę zabija , jej kły są nasączone jadem a krew jest jak kwas.

~~~~~Ranga: Sanin~~~~~
~~~~~Cena: 70.000~~~~~
~~~~~Chakra: 1700~~~~~
~~~~~Ilość: 2~~~~~
~~~~~Żywioł: Doton~~~~~
~~~~~Umiejętności: Szybkość , Zwinność (głów) Duża Wielkość , 6 Głów~~~~~
~~~~~Dostępne Jutsu~~~~~
- Doryuudan [ 200 ]
Opis: Hydra wypuszcza z każdego pyska po jednej szybko lecącej kuli z błota .
- Doryuu Katsu [ 140 ]
Opis: Uderzając łapą w ziemie Hydra sprawia że ziemia pod przeciwnikiem powstaje głęboka, szeroka i długa szczelina.
- Iwa Yado Kuzushi [ 35x1 ]
Opis: Stwór sprawia że wybrany głaz jest pod jego kontrolą , może nim dowolnie sterować . Max. ilość sterowanych na raz głazów to 10 !
- Doryuu Taiga [ 110 ]
Opis: Przed łapami Hydry powstaje błotnista rzeka porywająca wszystko co spotka na drodze .

*****************************************************************

Czarny Smok
http://i28.tinypic.com/dpznub.jpg

Opis : Ciało smoka pokryte jest grubą łuską , posiada on ogromne skrzydła i ogon .

~~~~~Ranga: LS~~~~~
~~~~~Cena: 120.000~~~~~
~~~~~Chakra: 3000~~~~~
~~~~~Ilość: 1~~~~~
~~~~~Żywioł: Katon~~~~~
~~~~~Umiejętności: Zwinność , Szybkość , Odporność na broń białą oraz Żywioł Katon , Duża Wielkość , Ostre Kły i Pazury , Świetny Węch i Wzrok~~~~~
~~~~~Dostępne Jutsu~~~~~
- Housenka no Jutsu [ 30x1 ]
Opis: Smok wypuszcza z pyska ogniste kulę lecące ze sporą prędkością . Zaletą tej techniki jest to że można wypuścić wiele tych ognistych pocisków w krótkich odstępach czasowych.
- Ryuuka no Jutsu [ 140 ]
Opis: Smok wypuszcza z paszczy strumień ognia przypominający chińskiego smoka , który leci z dużą prędkością w wybranym kierunku.
- Hibashiri [ 460 ]
Opis: Smok uderza w ziemie łapą dzięki czemu przeciwników otaczają wysokie ściany ognia . Przy drugim uderzeniu łapy krąg ognia zaciska się obracając w popiół wszystko co znajduje się wewnątrz niego po czym znika .
- Karyuu Endan [ 320 ]
Opis: Smok wypuszcza z pyska ogromną masę ognia mogącą spalić nawet tytan.
- KoBakutaru Ryu Homura [ 1800 ]
Opis: Unikalny atak Smoka . Gad wzlatuje w niebo i pikując zieje ogniem . Ten ogień topi wszystko czego tylko dotknie i szybko się rozprzestrzenia. Karyuu Endan w porównaniu do tego ataku wypadają jak Konohamaru przy Sasuke ....


Można posiadać tylko 5 zwierząt za to w czasie walki korzystać tylko z jednego



Co jakiś czas będę dodawał nowe zwierzaki (jeśli macie pomysł piszcie wysyłajcie na PW


Minato Namikaze - 4 Hokage, oddał życie i własnego syna by uratować całą wioskę, był uczniem Jyrai i jednym z najlepszych ninja w świecie Naruto.

http://img82.imageshack.us/img82/4117/minatogamabunta04172009.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nexusdbclan.pun.pl www.goodboys.pun.pl www.gamebox.pun.pl www.mzklan.pun.pl www.dbstory.pun.pl