Jak każdy wie w świecie Naruto istnieje dziewięć ogoniastych bestii. W większości zapieczętowanych w ludziach. Osoba posiadająca demona może przejść specjalne treningi na kontrolowanie ogona bestii.
Osoby które posiadają demona nie dostają chakry za ogony do całkowitej puli tylko w momencie kiedy uaktywnią ogony dostają dodatkową chakre, np. jako genin mamy 220 chakry to nadal mamy tyle ale jeśli uaktywnimy 1 ogon Sanbiego to dostajemy 150 chakry do posiadanej przed aktywowaniem.
Shukaku 1 Ogoniasty
1 ogon-max -daje 500 chakry i kontrole nad piaskiem umożliwia dodatkowe jutsu z klanu piasku(all) i jutsu fuuton do rangi B(all)
Nekomata 2 Ogoniasty
1 ogon-300 chakry i zianie ogniem na nie dużą odległość
2 ogon-300 chakry i kontrola nad pokonanymi duszami o maksymalnej randze posiadacza demona(max3)
Sanbi 3 Ogoniasty
1 ogon-150 chakry i jutsu suiton do rangi C
2 ogon-250 chakry i jutsu suiton do rangi B
3 ogon-300 chakry i jutsu suiton do rangi A
Soku 4 Ogoniasty
1 ogon-Gdy się pojawia obok przeciwnika zabiera my 20 pkt. chakry
2 ogon-100 chakryGdy się pojawia obok przeciwnika zabiera mu 50 pkt. chakry
3 ogon-200 chakry Gdy się pojawia obok przeciwnika zabiera mu 100 pkt.chakry
4 ogon-350 chakry Gdy się pojawia obok przeciwnika zabiera mu 150 pkt.chakry oraz trujący dotyk
Hoko 5 Ogoniasty
1 ogon-100 chakry i jutsu katon do rangi C
2 ogon-150 chakry i jutsu katon , suiton i fuuton do rangi B
3 ogon-200 chakry i jutsu katon , suiton , raiton i fuuton do rangi A
4 ogon-250 chakry i jutsu katon , suiton , raiton , fuuton i doton do rangi A
5 ogon-300 chakry i jutsu katon , suiton , raiton , fuuton i doton do rangi A oraz genjutsu rangi B gdy połączy ogony może spowodować trzęsienie ziemi (1000 chakry)
Raiju 6 Ogoniasty
1 ogon-Nosiciel może używać jutsu raiton do rangi c(oprócz tych z sharinganem)
2 ogon-100 chakry Nosiciel może używać jutsu raiton do rangi b(oprócz tych z sharinganem),
3 ogon-150 chakry Nosiciel może używać jutsu raiton do rangi b(oprócz tych z sharinganem)
4 ogon-200 chakry Nosiciel może używać jutsu raiton do rangi a(oprócz tych z sharinganem)
5ogon-300 chakry Nosiciel może używać jutsu raiton do rangi a(oprócz tych z sharinganem)
6 ogon-400 chakry Nosiciel może używać jutsu raiton do rangi s(oprócz tych z sharinganem), oraz możliwość przemieniania się w kule elektryczną.
Kaku 7 Ogoniasty
1 ogon-jutsu daton do rangi C korzystanie z hange zabiera mnie chakry (10%)
2 ogon-100 chakry i jutsu daton rangi B korzystanie z hange zabiera mnie chakry (20%)
3 ogon-200 chakry i jutsu daton rangi A korzystanie z hange zabiera mnie chakry (30%)
4 ogon-300 chakry i jutsu daton rangi S korzystanie z hange zabiera mnie chakry (50%)
5 ogon-350 chakry i szybkość korzystanie z hange zabiera mnie chakry (60%)
6 ogon-400 chakry i korzystanie z hange zabiera mnie chakry (75%)
7 ogon-500 chakry i korzystanie z hange zabiera mnie chakry (100%)
Hachibi 8 Ogoniasty
1 ogon-100 chakry i jutsu raiton rangi C
2 ogon-150 chakry i jutsu raiton rangi B oraz miecz tsurugi
3 ogon-200 chakry i jutsu raiton rangi A
4 ogon-250 chakry i jutsu raiton rangi S
5 ogon-300 chakry i sila wzrasta 2 razy
6 ogon-350 chakry i możliwość korzystania z Kyuubi Chakra Blast
7 ogon-400 chakry i szybkość wzrasta 2 razy
8 ogon-500 chakry i jutsu katon rangi S
Kyuubi 9 Ogoniasty
1 ogon-50 chakry i większa siła
2 ogon-100 chakry i większa wytrzymałość
3 ogon-150 chakry nasza chakra robi się czerwona i może parzyć przeciwnika
4 ogon-200 chakry przemieniamy się w formę małego kiubiego możemy używać Kyuubi Chakra Blast
5 ogon-250 chakry i odporność na jutsu katon do rangi A możemy kontrolować nasza chakre w dowolny sposób jak Naruto ręka
6 ogon-300 chakry i odporność na jutsu fuuton do rangi A
7 ogon-350 chakry i odporność na jutsu raiton do rangi A
8 ogon-400 chakry i jutsu katon (all)
9 ogon-nieskończona chakra
Tylko dla Rikudou Sannina !!!
Juubi 10 Ogoniasty
1 ogon-Nieskończona Chakra i wszystkie jutsu Klanu Sunago + Możliwość używania Kyuubi Chakra Blast
2 ogon-WSZYSTKIE JUTSU SUITON DO RANGI S
3 ogon-WSZYSTKIE JUTSU FUUTON DO RANGI S
4 ogon-WSZYSTKIE JUTSU DOTON DO RANGI S
5 ogon-PRZYZYWANIE ZMARŁYCH NINJA I KONTROLOWANIE ICH CIAŁ
6 ogon-NIESAMOWITA SZYBKOŚĆ I WSZYSTKIE TECHNIKI GENJUTSU
7 ogon-WSZYSTKIE UMIEJĘTNOŚĆI JAK PKC, ZWW ITP ITD
8 ogon-WSZYSTKIE JUTSU KATON DO RANGI S
9 ogon-WSZYSTKIE JUTSU RAITON DO RANGI S(oprócz tych z sharinganem)
10 ogon-OPANOWANIE WSZYSTKICH NINJUTSU I TAIJUTSU .
Zasady walki pomiędzy Junchiriki a Akatsuki
-Do każdego demona przypisana jest odpowiednia para w Akatsuki i tylko ona może go zabrać jego posiadaczowi
-Jeśli członek Akatsuki wyzwie na pojedynek posiadacza Biju ten nie ma prawa odmówić walki gdyż straci demona WALKOWEREM
-Do walki mogą się wtrącić :
*Pomoc dla członka Akatsuki-Jego partner (patrz organizacja Akatsuki=Info)
*Pomoc dla Jinchuriki-3 Członkowie z jego wioski (lub jeśli wynajmie jakiegoś Ninje Wyrzutka)
Wystarczy napisać "zapisuje się"
Offline